Friday, November 4, 2011

I'll be your eyes


" Lily is a Great Dane that has been blind since a bizarre medical condition required that she have both eyes removed. For the last 5 years, Maddison, another Great Dane, has been her sight. The two are, of course, inseparable. "




I have shared this story on my tumblr already, but I want to reblog it here but I love these two dogs so much.

Serez-vous capable de faire la même chose pour votre meilleur ami?

Parlant de grand danois, personne n'a compris que ma photo profil de facebook à une époque n'est presque pas photoshoppé j'ai juste ajouté le ciel en fond et le harnais, et que c'est vraiment la taille du chien de mon moose...



 Hommage à ce brave Oulan.  Tu vas nous manquer, zibous!!!??

oui j'ai l'air d'un midget lutin risquant ma vie...ne réveillez pas la bête brrrr

No comments:

Post a Comment