Monday, November 15, 2010

Romantique




Absolute worst birthday.  Not that I care, it's not like I'm 16 anymore.
Like having a normal father is too much to ask for.



I honestly cannot remember what I did from the age of 17 to 20, it seems like I wasted all my time doing nothing, going to school and not learning anything, going out with a boy.  If I made any friends during that period, there sure aren't a lot of them that remain. C'est pas que j'aurai préféré une adolescence plus tumultueuse ; prendre de la drogue (passe le joint crisssss) , faire des folies avec des étrangers dans les clubs, ou faire des fugues.   J'aurai toutefois aimé connaître plus de gens intéréssants, apprendre une nouvelle langue, me perfectionner dans un sport (ou juste...faire + de sport)  , faire un film, je sais pas moi!!!
et je me dis la même chose maintenant, je pourrai faire tout ça, peut-être que je suis tout simplement paresseuse!!   Vous considérez-vous actives???

No comments:

Post a Comment