Thursday, February 10, 2011

Oh Ryan.

Ryan Gosling once said in an interview that The Notebook can cause breakups as it sets unreasonably high romantic standards for real-life couples.



-"Would you build me a house? "
-"No, b*tch."

-the end-

what are some normal expectations then?

I wouldn't catch a grenade for you (can't you just dodge it) but I would definitely build you a house , a tree house  :)
I'm obsessed with tree houses lately. I don't actually know anyone who has one, or has had one in their childhood though.  I'm still drooling over this picture.

3 comments:

  1. I played in a real treehouse as a kid, it WAS pretty fun. Awkward, but fun.

    ReplyDelete
  2. Wow, ce treehouse est vraiment magnifique. Mais je pense que j'aurais trop peur d'aller jouer dedans... Est-ce un véritable architecte qui l'a conçue? Est-ce qu'elle a été fabriquée avec des matériaux de bonne qualité et fiable? Si jamais il y a une planche qui lâche et que tu tombes, je ne suis pas certaine que tu vas survivres...

    C'est cute, mais pas très pratique (pas de protection contre pluie, neige, vent, tornade et pas de courant électrique...).

    ReplyDelete
  3. jai pas noté la source pour la photo, ma bad!!

    c'est pas pour les coeurs faibles en tout cas! je vais pas vivre dedans non plus, c'est une cabane pour se reposer ou lire, ou pour récompenser/punir mes enfants :D

    ReplyDelete