Thursday, October 20, 2011

To Die By Your Side

Une adorable animation image par image (stop motion) pour vous mettre dans l'ambiance de l'Halloween.

Petit clin d'oeil à mes lectrices qui aiment les livres hehe

Has anyone seen DRIVE??  This song is SICK, makes you want to drive through the city the entire night (if only I had a better sound system and only if I actually lived in the city haha)



Here are my favorite comments from the users :

"Is that Megatron singing or Soundwave?? I can't tell..."


"Duh! that's why I saw it grrl. I jerked off to Ryan the whole movie."

Mais c'est pas du tout pour Ryan Gosling que je veux le voir ce film, mais bien pour la musique électro années 80, pour les poursuites en voiture, la violence et le mystère... mais qui me croirait???





Je sens que je suis en train de perdre mes quelques rares lecteurs masculins....

No comments:

Post a Comment